woensdag 23 juli 2014

The Chic Dress


English
Thanks for visiting my blog. This is my first outfit post about a very special dress. For a while I wanted to start a fashion blog. To share my passion and to show my style. There was only one problem : How do I find a blog name that describes my style ? It was very difficult to think of a name. The name already existed or was just not good enough. I'm been a whole day lookup for the name. When I got up the next morning in my wardrobe looked I knew it. I saw this beautiful and chic dress. I call my blog The Chic Dress ! And , I also knew that this dress would be my first outfit post. Dear beautiful and chic dress , I am your grateful !

Nederlands
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog. Dit is mijn eerste outfit post over een zeer speciale jurk. Al een tijdje wilde ik gaan bloggen. Om mijn passie te delen en mijn stijl aan jullie te laten zien. Er was slechts één probleem: Hoe vind ik een blognaam die mijn stijl beschrijft ? Het was erg lastig om een leuke naam te bedenken. De naam bestond al , of ik vond hem gewoon niet leuk genoeg. Ik ben een hele dag bezig geweest om een naam te bedenken. Toen ik de volgende ochtend in mijn kledingkast keek wist ik het. Ik zag deze prachtige en chique jurk. Ik noem mijn blog The Chic Dress ! En ik wist ook dat deze jurk zou mijn eerste outfit post. Lieve prachtige en chique jurk , ben ik je dankbaar ! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten