donderdag 23 oktober 2014

Shopping is cheaper than a psychiatrist.


English
Hola queridos Lectores ! I just got back from four fantastic days in Barcelona. We have done so muchv; I've been to the beach , to the football game FC Barcelona - SD Eibar, a bus tour through Barcelona and of course shopping ! And the latter, I would like to tell you more. Barcelona is a real fashion city. It's so nice to sit on a terrace and people watch. So nice to see everyone their own style. I can really enjoy it. I went to Sephora with my mother. We wanted for so long eyeshadows from Urban Decay and I was already looking for a new beautiful blush.. And if you can succeed anywhere for that is Sephora of course. I was drawn up to the make-up artist and she gave advice about which color fits nicely with my skin. You've probably already seen on my blog and Instagram that I am totally in love with the perfume of Chloe. Those are really my favorite. I could not pass up the new fragrance from Chloe and bought it. I got a delicious perfume , showergel and bodylotion from my uncle and aunt. It's of the brand L'Occitane. L'Occitane it is an exclusive brand with wonderful smells. I chose a rose scent, but you also have other scents like vanilla and orange. 

Nederlands 
Hola queridos lectores ! Ik ben net terug van vier fantastische dagen in Barcelona. We hebben zo veel gedaan ; ik ben naar het strand geweest , naar de voetbalwedstrijd FC Barcelona tegen SD Eibar , een bustour door Barcelona en natuurlijk winkelen ! En over dat laatste wil ik jullie graag meer vertellen. Barcelona is een echte modestad. Het is zo leuk om op een terrasje te zitten en naar mensen te kijken. Zo leuk om iedereen hun eigen stijl te zien. Daar kan ik echt van genieten. Samen met mijn moeder ben ik naar Sephora geweest , en tja , je kunt het al vast wel raden , daar gingen we natuurlijk helemaal los. Mijn moeder en ik wilde al zo lang oogschaduw van Urban Decay en ik was al een tijdje opzoek naar een nieuwe mooie blush. En als je daarvoor ergens kan slagen is dat natuurlijk Sephora. Ik werd opgemaakt door de visagiste en ze gaf advies over welke kleur mooi bij mijn huid past. Jullie hebben vast al wel gezien op mijn blog en Instagram dat ik helemaal verliefd ben op de parfums van Chloe. Dat zijn echt mijn favoriete geuren. Ik kon de nieuwe geur van Chloe dus niet laten liggen en kocht hem. Ook heb ik een heerlijke parfum , douchegel en bodylotion gekregen van mijn oom en tante. Het is van het merk L'Occitane. Dat is een exclusief merk met heerlijke geuren. Ik koos voor een rozengeur , maar je hebt ook andere geuren als vanille en sinaasappel. 






2 opmerkingen:

  1. Heee lott,
    Wat super leuk dat je in barcelona ben geweest! En wat schrijf je leuk!
    Xx danielle & janine! ❤

    BeantwoordenVerwijderen