donderdag 6 november 2014

All black everything.



English
All black everything , the title says it all. A black outfit. And this will not be the last time that you see an all black outfit of my. As you know , I am a big fan of black clothing. I wear the color every day. I do not know , it's so classy. I wear a black dress from the Italian brand Rinascimento. The substances they use are so beautiful ! I will try to blog every week. I recently started working at perfumerie Douglas , so there come a lot of beautyposts.. My blog had better be called ' The Chic Lipstick ' hahaha. Don't worry , fashion is my first big love, and that it will always remain.









Nederlands
All black everything , de titel zegt het al. Een zwarte outfit. En dit zal vast niet de laatste keer zijn dat jullie een all black outfit van mij zien. Zoals jullie weten ben ik een grote liefhebber van zwarte kleding. Het komt in elke look wel voor. Ik weet het niet , ik vind het gewoon heel klassiek staan. Ik draag een zwarte jurk van het Italiaanse merk Rinascimento. De stoffen die zij gebruiken vind ik zo mooi. Ik ga vanaf nu proberen elke week te bloggen. Ik werk sinds kort bij parfumerie Douglas , dus er zitten heel wat beautypost aan te komen. Mijn blog had beter ' The Chic Lipstick ' kunnen heten hahaha. Geen zorgen , mode is mijn eerste liefde , en dat zal het altijd blijven.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten