zaterdag 7 februari 2015

Who let the dogs out ?!


English
I want to introduce you to my dear dog Saartje. I am so incredibly happy with her. Lovely to walk ends with her. I pull my warm boots. I can walk for an hour with her. I'm sorry I have not blogged for so long, but I'm so busy with school. Therefore now an extra long post. But fortunately almost the exams, and then, then I post every day on my blog.

Nederlands
Ik wil jullie graag even voorstellen aan mijn lieve hond Saartje. Ik ben zo ongelofelijk blij met haar. Heerlijk om einden met haar te wandelen.  Ik trek dan mijn warme laarzen aan , en kan dan zo een uur met haar wandelen. Het spijt me dat ik zolang niks van me heb laten horen , maar ik ben zo druk met school. Daarom een extra lange post. Maar gelukkig zijn bijna de examens , en daarna , dan houd ik jullie elke dag op de hoogte ! 








Scarf : Burberry  Boots : Supertrash  Coat : Dept  Dress : Zara Studio  Sunglasses : Michael Kors

Geen opmerkingen:

Een reactie posten