donderdag 9 april 2015

Happy new hair !


English
Last Friday my mom and I had an appointment at the hairdresser. It was for me a year ago that I was at the hairdresser ( so bad , but I wanted long hair ) I have new hair lights , and my hair is 10 centimetre shorter. My hair was very dead , because I curled it every day , and I was too late started good care. New hairdo , new start , I will say , so I bought some care products for my hair. I bought a shampoo and conditioner from the Italian brand Philip Martins and the Paddle Brush from Shu Uemura. I like to tell you some more about these products.

- Philip Martin is known for its nourishing ingredients. All the ingredients they use are natural. The 24 everyday shampoo consists of chamomile ( soothes the hair ) , witch hazel ( softens the hair ) , helichrysum ( protected hair ) and a thousand guilders gunpowder ( moisturizes hair ) The conditioner Babassu Rinse consists of Babassu ( moisturizes hair ) , Aloe Barbadensis ( displays volume to the hair ) , Shea ( moisturizes hair ) and avocado ( restored hair )

- Shu Uemura is a Japanese make-up and hair brand. Shu Uemura is known for its good qualities. So these Pasdle Brush from the line Art of Hair. It is a flat brush made of nylon and bristle. The spent grain is specially created to untangle the hair from root to tip. it also gets its optimal shine.

Nederlands
Afgelopen vrijdag hadden mijn moeder en ik een afspraak bij de kapper. Het was voor mij al een jaar geleden dat ik bij de kapper was geweest ( zo slecht , maar ik wilde per see lang haar ) Wat is het toch heerlijk je zo te laten verwennen bij de kapper. Ik heb nieuwe hairlights , en mijn haar is zeker 10 centimeter korter. Mijn haar was ontzettend dood , doordat ik het elke dag krulde , en te laat was begonnen met goed verzorgen. Nieuwe hairdo , nieuwe start zal ik maar zeggen , dus ik heb gelijk wat verzorgende producten voor mijn haar gekocht. Ik heb een shampoo en conditioner gekocht van het Italiaanse merk Philip Martins en de Paddle brush van Shu Uemura. Graag vertel ik jullie wat meer over deze producten. 

- Philip Martins staat bekend om de verzorgende ingrediënten. Alle ingrediënten die zij gebruiken zijn natuurlijk. De 24 everyday  shampoo bestaat uit kamille ( kalmeert het haar ) , toverhazelaar ( verzacht het haar ) , helichrysum ( beschermd het haar ) en duizendguldenkruit ( hydrateert het haar ) De conditioner Babassu Rinse bestaat uit Babassu ( hydrateert het haar ) , Aloë  Barbadensis ( geeft volume aan het haar ) , Karité ( hydrateert het haar ) en avocado ( hersteld het haar ) 

- Shu Uemura is een Japans make-up en haarmerk. Shu Uemura staat bekend om zijn goede kwaliteiten. Zo ook deze Pasdle Brush uit de lijn Art of hair. Het is een vlakke borstel gemaakt van nylon en varkenshaar. De bostel is speciaal gecreeerd om het haar van aanzet tot in de punten te ontwarren. Ook krijgt het haar een optimale glans. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten