zondag 7 juni 2015

Shoes speak louder than words


English :
As promised, a post about my prom shoes. I was for a while looking for nice heels for under my jumpsuit (see my previous post ) I would rather not stand heels , but something that stands out. I saw these shoes and it was love at first sight . This beauties are made of calfskin , and walk through the wide heel very stable and comfortable. On the heel and strap on my heel is a snakeskin motif that gives a cool effect . At the front is a small peep toe . You can actually wear the shoes all year round . They are beautifully barefoot , but in winter they can also be worn well with a thick black tights .

Nederlands :
Zoals beloofd , een post over mijn gala schoenen. Ik was al een tijdje opzoek naar mooie hakken voor bij mijn jumpsuit ( zie mijn vorige blogpost ) Ik wilde liever geen standaard hakken , maar iets wat opvalt. Ik zag deze schoenen en het was liefde op het eerste gezicht. Het nadeel is wel dat ik van mezelf al heel lang ben , en met deze hakken natuurlijk nog langer. De schoenen zijn van kalfsleer , en lopen door de brede hak erg stabiel en comfortabel. Op de hak en het bandje op mijn hak is een slangenprint motiefje , dat geeft een stoer effect. Vooraan zit een kleine peep toe. Je kan de schoenen eigenlijk het hele jaar door dragen. Ze zijn prachtig met blote voeten , maar in de winter kunnen ze ook prima met een dikke zwarte panty gedragen worden. 






Shoes : Guess


Geen opmerkingen:

Een reactie posten