vrijdag 11 september 2015

Let's talk about hair care


Het is ontzettend belangrijk je haar goed te verzorgen. Zeker als je haar krult of stijlt. De kans dat je haar dood gaat door de hitte is erg groot als je geen goede verzorgingsproducten gebruikt. Graag laat ik jullie zien welke producten ik dagelijks gebruik voor mijn haar. Ik gebruik de producten van Sebastian. Deze producten zijn te koop bij verschillende kappers , of online te bestellen.



Om te beginnen was ik iedere dag mijn haar met de shampoo van Sebastiaan Penetratt. Daarna doe ik er crèmespoeling in van Sebastian Trilliance.


Voordat ik mijn haar ga föhnen spray ik deze Halo Mist in mijn haar. Dit zorgt voor een mooie glans en beschermt ook nog eens tegen UV licht , ideaal in de zomer.



Ook gebruik ik deze Stylebrid voordat ik mijn haar ga föhnen. Deze spray is ideaal als je haar in model gaat föhnen of krullen. Het zorgt voor textuur en volume. Je kan de spray gebruiken in vochtig of droog haar. Er zijn ook mini's te koop , ideaal om mee te nemen naar school , werk of een feestje. Als je haar maar goed zit , toch ? ( -:


Als mijn haar helemaal droog is , kan het krullen beginnen. Ik gebruik de Taming Elixir voor ik het ga krullen. Dit beschermt tegen warmte en is ook nog eens een cremeserum voor je haar. Dus je haar wordt er ook nog eens heerlijk zacht van. 


Nadat ik mijn haar heb gekruld laat ik m'n haar nog heel even afkoelen. Zodra dat gebeurt is gebruik ik Re-Shaper. Deze haarlak is ideaal ; plakt niet en is ook nog eens te gebruiken in vochtig haar. 


Last but not least , deze Shine Shaker zorgt voor een prachtige glans. 


Nieuwsgierig naar alle andere producten van Sebastian ? Bekijk ze hier : http://www.sebastianprofessional.com/nl-NL/products


Leuk als je een kijkje neemt op het blog van een vriendinnetje van me. Haar kledingstijl is echt geweldig ! Hierbij het linkje naar haar blog : www.suzannedehaas.wordpress.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten