donderdag 24 juli 2014

The perfect bag



English
Thanks for visiting my blog! I now have a post about my perfect bag. I was already a long time looking for a bag. The bag had a few requirements. The bag should be : black, golden details, timeless and chic. I had already looked at many sites, but no , no bag met my requirements. The perfect bag might be more cost because a timeless bag is about fifteen years still beautiful. And then I found him ! It was love at first sight. What a beautiful bag, and of my favorite brand too !  Every time I look at my bag, I'm in love.

Nederlands

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog ! Nu een post over mijn perfecte tas. Ik was al een lange tijd op zoek naar een tas. De tas moest aan een paar eisen voldoen. De tas moest: zwart zijn , gouden details hebben , tijdloos zijn en vooral een chique uitstraling hebben. Ik had al op veel sites gekeken , en vele winkels bezocht , maar nee, geen tas voldeed aan mijn eisen. De tas mocht wel wat duurder zijn , omdat een tijdloze tas over vijftien jaar nog steeds mooi is. En toen vond ik hem ! Het was liefde op het eerste gezicht. Wat een mooie tas, en van mijn favoriete merk ook ! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten