vrijdag 21 november 2014

Beauties by Kimberly



Nederlands
For the Dutchies , een hele leuke post. Ik wil jullie graag wat meer vertellen over mijn favoriete schoonheidssalon Beauties. Ik heb een schoonheidsbehandeling cadeau gekregen van mijn tante voor mijn zestiende verjaardag. Ik ben ontzettend in de watten gelegd en blij verrast. Wat een verschil van mijn huid ! Het zag er een stuk gezonder uit. Kimberly is net begonnen met haar eigen salon. Haar salon ziet er ontzettend mooi en rustgevend uit. Kimberly gebruikt in haar salon de producten van het merk Tyro. Het merk staat vooral bekend om de voeding en verzorging van de huid. Het is onwijs belangrijk om de huid goed te verzorgen. Daar kan je echt niet vroeg genoeg mee beginnen. Daarom heeft Kimberly ook een speciale puberbehandeling voor de jonge huid. De feestdagen zitten er weer aan te komen. Gezellig ! Heb jij nog niks op je verlanglijstje staan ? Of weet je geen leuk cadeau om te geven ? Kimberly heeft Beauties cadeaubonnen. Hartstikke leuk om te geven , of om te krijgen. Bezoek  http://beautiesbykimberly.nl/ voor meer informatie over haar fantastische salon. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten